Všichni víme, co obchodníci bez výjimky potřebují. Potřebují zboží, které by prodávali, potřebují místo, kde by s tímto obchodovali, ale především potřebují platící zákazníky, bez kterých se neuživí, ani kdyby byli dokonalí a snažili se sebevíc. Bez zákazníků se prostě obchodovat nedá, tito jsou nezbytně zapotřebí.
Jenže co když je co a kde prodávat, ale zákazníci scházejí? Co když má někdo dejme tomu internetový obchod na webu, na který nikdo nebo skoro nikdo nechodí a obchody tak váznou, respektive zcela stojí? Pak je samozřejmě potřeba je sem přilákat. Předložit jim nabídku pomalu až pod nos, a to tak, aby neodolali pokušení, zamířili sem a snad tu i něco utratili.
Ovšem to se daleko snáz řekne, než udělá. Není přece možné, aby provozovatel nějakého internetového obchodu obíhal lidi a přesvědčoval je o výhodnosti své nabídky, a tedy nutnosti to zde nabízené vidět a využít. Na to se musí jinak.
A jak jinak? Když využije takový e-shop SEO, tedy optimalizaci pro internetové vyhledávače, má v podstatě vyhráno. Nebo si aspoň skutečně významně polepší. Protože s pomocí takové optimalizace pro internetové vyhledávače se dá probojovat do popředí na žebříčku toho, co internetové vyhledávače přednostně nabízejí lidem, kteří to hledají, a to je pak často i učiněné terno. Zatímco se totiž neoptimalizovaný web potýká s nízkou návštěvností, která brání jeho rozkvětu nebo i vysloveně maří naděje na úspěch, je ten optimalizovaný automaticky tu více a tu méně středem zájmu internetové veřejnosti.
Ovšem není samozřejmě optimalizace jako optimalizace. A tak se sice dá optimalizovat i laicky, poté, co si člověk přečte někde nějaký ten návod, ale profesionální agentura SEO zvládne daleko lépe. A proto jí je záhodno dávat přednost. Protože jenom weby, které jsou každému zájemci na očích, skutečně dosáhnou toho zamýšleného.